SYSCOM NIEUWS
SPOC – ERVAAR DE VOORDELEN
ERVAAR DE VOORDELEN VAN HET “SINGLE POINT OF CONTACT” PRINCIPE

Van “managed services” voor Syscom-geinstalleerde hardware-infrastructuur,
breidt Syscom zijn diensten uit naar de ondersteuning van een (niet-noodzakelijk-Syscom-geïnstalleerde) volledige ICT (hardware en software) omgeving in een totaal-service-oplossing:
De Syscom SPOC

SPOC BETEKENT
“SINGLE POINT OF CONTACT”, EN WERKT ALS VOLGT:
  • Eén aanspreekpunt voor de volledige infrastructuur (Syscom en niet-Syscom geïnstalleerde hardware, software en toepassingen) waarvoor een Service Level Agreement (SLA) opgemaakt wordt, met een vereenvoudigde en efficiënte communicatie.
    Hierdoor neemt Syscom deze organisatielast weg van uzelf en/of uw werknemers.
  • Een geïntegreerde communicatie voor uw bedrijf voor onderhoud, upgrades en punctuele problemen rond hardware, software en toepassingen, met als doel een lagere totale kost voor uw bedrijf en een hogere beschikbaarheid van de infrastructuur
  • Een efficientere, eenvoudigere financiële opvolging: transparant, en begeleid van de nodige adviezen (local of cloud, investeren of leasen, …). Zo kan U zich concentreren op wat Uw core taak is: uw bedrijf laten groeien, en Uw klanten dienen.
  • Als SPOC partner voor uw bedrijf kan Syscom u ok een proactieve service bieden:
    • Nieuwe behoeften in uw bedrijf kunnen sneller en efficiënter geïntegreerd
    • Regelmatig analyses worden uitgevoerd om efficiëntie te verhogen, recurrente potentiële problemen uit te klaren, en oplossingen voor te stellen.
    • Uw groei- traject kan soepel en efficiënt ondersteund worden, met uw klanten centraal; daardoor kan uw bedrijf efficiënter nieuwe markten aanboren, of een bijkomend marketing, verkoops- of services- kanaal opzetten.
    • De dienst verlening van Syscom met benaming SPOC wordt ondersteund door onze aangepaste helpdesk; U – en elk van uw medewerkers – wordt dus altijd verbonden  met een gekwalificeerde engineer of support persoon, direct bij de eerste contact name of telefoon. De service wordt  gepersonaliseerd, wat leidt tot snelheid in de oplossing en aangenamere wijze van werken. Elke oproep wordt in ons opvolgsysteem opgenomen, en een volledig overzicht van oproep tot oplossing is beschikbaar voor uw bedrijf, inclusief de financiële informatie, die hiermee gepaard gaat.
NOG NIET OVERTUIGD? 
WE GEVEN GRAAG ENKELE VAN ONZE REFERENTIES MEE
IFac Service

Ifac Service maakt gebruik van het Single Point Of Contact principe voor de volledige infrastructuur.
Syscom verzorgt de communicatie naar derde partijen zoals telefonie, daarbij beheren wij alle problemen en volgen de oplossing mee op.

Eagle Air

Eagle Air wordt op vlak van infrastructuur volledig onderhouden door Syscom.
Ook hier verzorgen wij de contacten en nieuwe implementaties met externe software leveranciers.
Syscom is eerste aanspreekpunt voor problemen met deze software.
Hierdoor nemen we werklast weg van de werknemer van EagleAir.

Felies

Felies en al zijn vestigingen worden verbonden en onderhouden door Syscom.
In geval van problemen in één van deze vestigingen, is Syscom steeds het eerste aanspreekpunt en “problem- solver” van dienst.
Door de juiste kennis te vergaren van externe producten en diensten, worden problemen zeer snel opgelost bij de eerste contact name.

MEER INFORMATIE?

Meer informatie rond het single point of contact principe kan u terugvinden via volgende link:
https://syscom.be/single-point-of-contact/

Heeft u interesse in deze dienst van Syscom en of andere diensten, kan u steeds contact met ons opnemen via volgende link:
https://syscom.be/contacteer-ons/

Bent u reeds klant?
Vraag dan gerust meer informatie aan uw vaste Syscom engineers.