Eenvoudig en snel leveranciers betalen in Silicon Financial

De meest gebruikte manier om in Silicon Financial uw leveranciers te betalen, is om alle betaalbare facturen op te vragen en dan elke factuur apart (of in een saldogroep) te selecteren en toe te voegen aan een betalingsbestand.

Maar dit kan ook anders: U kan vanuit de samenvattingslijst, die u in een ander tab-blad van hetzelfde scherm kan vinden, alle betaalbare facturen van een leverancier in 1 keer toevoegen aan een betalingsbestand.

Hoe leveranciers betalen vanuit de samenvattingslijst?

  1. Vraag, zoals gewoonlijk, een lijst op van te betalen facturen in het detail tab-blad van het Reconciliation scherm
  2. Ga naar de samenvattingslijst.
  3. In het veld “PREP Betaling” kiest u een betalingsbestand uit een keuzelijst.
    • U kan kiezen uit alle betalingsbestanden “in voorbereiding”.
    • Dit doet u voor elk van de leveranciers die u wenst te betalen.
  4. Voer de rechtsklik actie uit “Toevoegen aan betaling”
    • “Gegroepeerd” om per leverancier 1 getotaliseerd bedrag te betalen
    • ”Afzonderlijk” om elke factuur afzonderlijk te betalen
  5. Uw betalingsbestand is klaar om te verzenden