Paperless office door digitaal documentbeheer in Silicon Financial

Puilen uw bureaus en kasten uit van de paperassen? Heeft u moeilijkheden om die ene factuur terug te vinden? Of wilt u meehelpen het milieu te redden?
Deze problemen kunnen allemaal opgelost worden dankzij het digitaal documentbeheer in Silicon Financial. Koppel uw documenten rechtstreeks vanuit uw mail, bureaublad of Windows verkenner en raadpleeg ze op een later tijdstip door gebruik te maken van het ingebouwde functionaliteit om documenten te bekijken rechtstreeks vanuit Silicon Financial.

In dit scherm heeft u de mogelijkheid om documenten, folders en websites te linken aan de door u geselecteerde klant/leverancier, verrichting, boeking, … Dit kan u doen door middel van de hiervoor voorziene knoppen, maar ook door de documenten rechtstreeks vanuit uw mail, bureaublad of Windows verkenner in het documentbeheer te slepen. Selecteert u een document in het documentbeheer dan krijgt u rechts de inhoud van het document te zien.
In de boekhoudmodule zijn het documentbeheer en het documentvoorbeeld voorzien als 2 aparte schermen. Dit zorgt ervoor dat u de mogelijkheid hebt om tijdens het boeken het documentbeheer kan laten openstaan, zodat u direct alle gekoppelde bestanden kan bekijken. idealiter beschikt u over 2 of meer monitors, zodat u de boekingsschermen en het documentbeheer ieder op 1 monitor kan plaatsen

Silicon Master

Indien u beschikt over zowel Silicon Financial als Silicon Master, zal Silicon Financial de in Silicon Master gekoppelde documenten aan facturen, creditnota’s, klanten en leveranciers ook tonen!

Extra informatie

Een uitgebreide handleiding is terug te vinden in de Online Help van Silicon Financial.

*Neem contact op voor meer informatie in verband met de nodige licenties