fbpx
Klant

Paycover

Contact

Nathalie Vermeersch

Website
Hoe lang werkt u samen met Syscom?

We doen sinds 2015 beroep de kennis en ervaring Syscom.

Welke producten of diensten neemt u af?

Onze volledige ICT wordt beheerd door Syscom

Welke implementatie heeft het meeste invloed gehad op uw onderneming?

Bij Paycover hadden we drie aparte telefooncentrales, een aparte centrale per vestiging. Syscom, heeft deze gecentraliseerd in één gemeenschappelijke Teams omgeving. Dit helpt onze organisatie enorm vooruit in tijden van corona en téléwerken. De samenwerking tussen collega’s van de verschillende vestigingen en diensten verloopt hierdoor vlotter. Het is een groot pluspunt dat onze werknemers nu kunnen bellen van thuis alsof ze op kantoor zijn. Daarnaast maken we volop gebruik van de extra mogelijkheden van Microsoft Teams, o.a. om opleidingen te geven via teams. Zowel intern, aan collega’s, als aan externe mensen.
Het voorstel van Syscom om naar Microsoft Teams om te schakelen heeft onze organisatie en onze werking vooruitgeholpen

Welke dienst of service bent u het meeste tevreden van bij Syscom?

Snelle reactie van de helpdesk, en de ervaring van de mensen die ons steeds geduldig en vriendelijk verder helpen.