Mijn update wordt niet uitgevoerd!

 

De mogelijke oorzaken en hun oplossingen kan u hieronder vinden.

 

U heeft geen verbinding met het internet

U kan dit testen door naar www.syscom.be te surfen.
Indien de website niet bereikbaar is, contacteer dan uw infra-verantwoordelijke om de netwerkproblemen op te lossen.

 

Het downloaden van het updateprogramma mislukt

Vraag aan uw infra-verantwoordelijke om ervoor te zorgen dat .zip bestanden gedownload kunnen worden. Dit is nodig om het updateprogramma te downloaden.
Als dit toegestaan is en er toch nog problemen zijn met het downloaden van het updateprogramma, neem dan contact op met Syscom NV.

 

Het updateprogramma geeft aan dat er geen update beschikbaar is voor mij

Als u denkt dat u recht hebt op/nood hebt aan een update en deze niet beschikbaar is voor u, neem dan contact op met Syscom NV.

 

Tijdens het maken van een back-up krijg ik een melding dat een bestand nog in gebruik is. Vervolgens stopt de back-up

Het is mogelijk dat sommige bestanden in de Silicon Financial installatiemap in gebruik genomen werden na de laatste checks van het updateprogramma.
Probeer in dat geval de bestanden/programma’s te sluiten en de back-up opnieuw aan te maken.
Als de bestanden in gebruik blijven, ook nadat u ze gesloten hebt, neem dan contact op met uw infra-verantwoordelijke.

 

U krijgt de melding “Back-up kan niet worden gemaakt. Sommige bestanden die moeten worden opgenomen in de back-up zijn nog steeds in gebruik!”

Het updateprogramma toont u een lijst met bestanden die nog geopend zijn. Sluiten deze bestanden en probeer de update opnieuw te starten.

 

U krijgt de melding “ERROR: De benodigde bestanden om de patch te installeren zijn niet gevonden op deze computer. Waarschijnlijk is er iets fout gelopen tijdens het downloaden van de bestanden.”

Start het updateprogramma opnieuw op en probeer nogmaals de update uit te voeren.
Als het probleem zich blijft voordoen, contacteer dan Syscom NV.

 

U krijgt de melding “De nieuwste patch kon niet worden geïnstalleerd voor alias: …”

Kijk na of alle gebruikers uit Silicon Financial zijn. Probeer vervolgens opnieuw.
Als het probleem zich blijft voordoen, contacteer dan Syscom NV.

 

U krijgt de melding “Kon geen verbinding maken met de webserver. Een verbinding met de webserver is verplicht om de updater te starten. Dit programma zal zichzelf afsluiten.”

Als dit probleem zich blijft voordoen, contacteer dan Syscom NV.

 

Bij alle andere errormeldingen

Neem contact op met Syscom NV.