De mogelijke oorzaken en hun oplossingen kan u hieronder vinden.
U kan dit testen door naar www.syscom.be
te surfen.
Indien de website niet bereikbaar is, contacteer dan uw infra-verantwoordelijke
om de netwerkproblemen op te lossen.
Vraag aan uw infra-verantwoordelijke om ervoor te zorgen dat .zip bestanden
gedownload kunnen worden. Dit is nodig om het updateprogramma te downloaden.
Als dit toegestaan is en er toch nog problemen zijn met het downloaden
van het updateprogramma, neem dan contact op met Syscom NV.
Als u denkt dat u recht hebt op/nood hebt aan een update en deze niet beschikbaar is voor u, neem dan contact op met Syscom NV.
Het is mogelijk dat sommige bestanden in de Silicon Financial installatiemap
in gebruik genomen werden na de laatste checks van het updateprogramma.
Probeer in dat geval de bestanden/programma’s te sluiten en de back-up
opnieuw aan te maken.
Als de bestanden in gebruik blijven, ook nadat u ze gesloten hebt, neem
dan contact op met uw infra-verantwoordelijke.
Het updateprogramma toont u een lijst met bestanden die nog geopend zijn. Sluiten deze bestanden en probeer de update opnieuw te starten.
Start het updateprogramma opnieuw op en probeer nogmaals de update uit
te voeren.
Als het probleem zich blijft voordoen, contacteer dan Syscom NV.
Kijk na of alle gebruikers uit Silicon Financial zijn. Probeer vervolgens
opnieuw.
Als het probleem zich blijft voordoen, contacteer dan Syscom NV.
Als dit probleem zich blijft voordoen, contacteer dan Syscom NV.
Neem contact op met Syscom NV.