Telefoonsysteem

Telefoonsysteem biedt oproepbesturing en PBX-mogelijkheden in Office 365, waardoor je on-premises telefoniehardware in feite wordt vervangen. In combinatie met Direct Routing of Abonnement beschikken je gebruikers over volledige belmogelijkheden in Office 365.
Abonnement

Met Abonnement kun je je werknemers op een gemakkelijke manier volledige belmogelijkheden in Teams geven.
Geweldig voor klanten die het eenvoudigst mogelijke spraakbeheer voor hun gebruikers willen.

Ontdek de functies van een abonnement
Bedrijfsklare telefoon

Je kunt snel aan de slag met een cloudservice die dezelfde functies biedt als traditionele telefoons, zoals nummeroverdracht, noodoproepen, gratis nummers en flexibele belabonnementen.

Telefoonsysteem in de cloud

Met een telefoonsysteem in Office 365 kun je telefoonfuncties zoals wachtstand, doorschakelen, doorverbinden en voicemail ondersteunen.

Beheerde service

Bespaar tijd en kosten die je anders kwijt zou zijn aan de installatie en het onderhoud van een on-premises telefooninfrastructuur.

Gecentraliseerd beheer

Gebruik de Office 365-beheerportal voor het aanvragen en toewijzen van nummers en het beheren van gebruikers.

Directe connectiviteit

Regel binnen enkele minuten telefoonnummers voor al je Office 365-gebruikers via de Office 365-beheerportal.

Apparaatflexibiliteit

Maak bellen mogelijk vanaf ieder apparaat, inclusief IP-telefoons, Skype-ruimtesystemen, pc’s, Macs en mobiele apparaten.

Zoeken en aanvragen

Vraag zonder problemen nieuwe telefoonnummers aan in grote steden waar abonnementen beschikbaar zijn.

Ingebouwde beveiliging

Bescherm je bedrijf met geavanceerde beveiligingsfuncties.

Optimale beschikbaarheid

Office 365 garandeert 99,9% beschikbaarheid van je telefoonlijnen met ingebouwde redundantie en actieve taakverdeling.

Belrapportages

Maak rapportages voor een overzicht over actieve gebruikers, belsessies, informatie over clientapparaten en soorten activiteiten.

Identiteitsbeheer

Stroomlijn je identiteitsbeheer met telefoonnummers die gekoppeld zijn aan Azure Active Directory-identiteiten.

Direct routing

Met Direct Routing kan je bedrijf kiezen wie spraaklijnen naar Office 365 biedt. Dankzij een wereldwijd bereik kunnen klanten providers kiezen op basis van waar telefonieservices nodig zijn.

Compatibel met Bellen in Teams

Alle geweldige functies van Bellen in Teams werken met Direct Routing; je kunt Direct Routing en Abonnement zelfs combineren.

Kies je telecomprovider

Werk met je bestaande telecomprovider om spraaklijnen te bieden, zodat je gebruikers bellen en teamwerk kunnen combineren.

Controleer en rapporteer vanuit Office 365

Met onze nieuwe moderne portal kun je rechtstreeks in Office 365 je spraaksystemen controleren en erover rapporteren.

Interoperabiliteit met externe systemen

Dankzij Direct Routing kunnen klanten met gebruikers in de Microsoft-cloud externe systemen zoals PBX’s, callcenters en Analog Telephony Adaptors (ATA) blijven gebruiken, zodat ze belangrijke investeringen kunnen behouden.