
Cloud telefonie biedt oproepbesturing en PBX-mogelijkheden in Office 365, waardoor je on-premises telefoniehardware wordt vervangen. In combinatie met Direct Routing of Abonnement beschikken je gebruikers over volledige belmogelijkheden en meer in Office 365.
Met Abonnement kun je je werknemers op een gemakkelijke manier volledige belmogelijkheden in Teams geven.
Geweldig voor klanten die het eenvoudigst mogelijke spraakbeheer voor hun gebruikers willen.
Je kunt snel aan de slag met een cloudservice die dezelfde functies biedt als traditionele telefoons, zoals nummeroverdracht, noodoproepen, gratis nummers en flexibele belabonnementen.
Met een telefoonsysteem in Office 365 kun je telefoonfuncties zoals wachtstand, doorschakelen, doorverbinden en voicemail ondersteunen.
Bespaar tijd en kosten die je anders kwijt zou zijn aan de installatie en het onderhoud van een on-premises telefooninfrastructuur.
Gebruik de Office 365-beheerportal voor het aanvragen en toewijzen van nummers en het beheren van gebruikers.
Regel binnen enkele minuten telefoonnummers voor al je Office 365-gebruikers via de Office 365-beheerportal.
flexibiliteit
Maak bellen mogelijk vanaf ieder apparaat, inclusief IP-telefoons, Skype-ruimtesystemen, pc’s, Macs en mobiele apparaten.
Vraag zonder problemen nieuwe telefoonnummers aan in grote steden waar abonnementen beschikbaar zijn.
Bescherm je bedrijf met geavanceerde beveiligingsfuncties.
Office 365 garandeert 99,9% beschikbaarheid van je telefoonlijnen met ingebouwde redundantie en actieve taakverdeling.
Maak rapportages voor een overzicht over actieve gebruikers, belsessies, informatie over clientapparaten en soorten activiteiten.
Stroomlijn je identiteitsbeheer met telefoonnummers die gekoppeld zijn aan Azure Active Directory-identiteiten.